Masterclass Prijsverhoging

Voel je zelfverzekerd en durf hogere prijzen te vragen terwijl je klanten tevreden blijven!

Hoe bepaal jij de prijzen voor je diensten?

Prijzen bepalen.Het is misschien wel een van de lastigste dingen die er is als ondernemer. Herken jij het volgende:

Je hebt de huidige prijzen bepaald door gewoon eens rond te vragen wat mensen een realistisch bedrag vonden voor een trimbeurt. Zonder dat je daarbij je ideale klant of je business model hebt gedeeld.

Je hebt een natte vinger in de lucht gestoken en gewoon maar een prijs bepaalt. Je zou nu ook niet meer uit kunnen leggen waarom dat het bedrag is dat je nu hanteert in je salon.

Je hebt gekeken naar concurrenten en bent daar net iets onder gaan zitten als het gaat om de prijs.

Je hebt laatst veranderingen aangebracht in je bedrijf, maar de prijzen zijn gelijk gebleven.

Je weet eigenlijk echt wel dat jouw diensten veel meer waard zijn. Meer dan de prijzen nu doen vermoeden.

Tijd om het heft in eigen handen te nemen!

Je de investeringen in je bedrijf (zoals onder andere de opleidingen die je hebt gevolgd), meeneemt bij het bepalen van de prijs.

Je realistisch kijkt naar welk inkomen je eigenlijk wilt overhouden.

Je jezelf op waarde gaat schatten.

Je je bedrijf kunt laten groeien, met grotere sprongen, doordat je hogere prijzen vraagt.

Je klanten met plezier de hogere prijs afrekenen én weer terugkomen.

Wat als je niet langer de prijzen af laat hangen van wat anderen zeggen of van wat je concurrenten doen? Wat als je niet langer prijzen bepaalt door natte-vinger-werk? Stel je voor dat...

Masterclass Prijsverhoging

Met de Masterclass Bootcamp voor je bedrijf ga je aan de slag met:

Een onderbouwing voor je eigen prijzen. Niet voor de klant, maar voor jezelf. Je gaat zien wat je in jezelf en je bedrijf hebt geïnvesteerd en de prijzen op basis hiervan bepalen.

Een berekening waardoor je weet wat je minimale prijzen moeten zijn om zelf ook nog een mooi salaris uit te kunnen keren.

Een plan voor het hanteren van prijzen die je soulmate klant met veel plezier bepalen. Je leert ook hoe je de prijsverhoging kunt communiceren.

Een strategie voor de langere termijn. De groei van je bedrijf hangt niet af van een eenmalige prijsverhoging. Je ontwikkelt een strategie waarmee je de doelen op een langere termijn kunt behalen.

vakopleiding hondentrimmen - trimacademie.nl

Start direct!

Na je aanmelding ontvang je de inloggegevens voor de online academie. Hierin vind je alle modules van deze masterclass.
De investering voor de masterclass bedraagt € 199,95

Ik ga je vanuit mijn eigen ervaring helpen!

Jessica whatsapp

Mijn naam is Jessica. Ruim 15 jaar geleden was ik een alleenstaande moeder. Ik zat in de Bijstand, had schulden en geen uitzicht op wat dan ook. Dankzij een kans van de Gemeente Hardenberg mocht ik de opleiding Hondentrimmen volgen en startte ik twee jaar later mijn eigen trimsalon. Ik was allesbehalve een natuurtalent en heb veel fouten gemaakt als trimmer en ondernemer.

Fast foward naar vandaag. Ik ben de eigenaar van trimsalon Doggy Style in Hardenberg. In 2018 deed ik mee aan het RTL 4 tv-programma 'Mijn Zaak is de Beste'. Ik heb bijna 1400 klanten en 5 collega's in dienst. Daarnaast ben ik eigenaar van De Trimacademie.

Het is mijn missie om mede-trimmers te helpen met mijn achtergrond en ervaring, zodat zij van hun trimsalon en leven een succes kunnen maken. En naast de opleidingen Honden- en Kattentrimmen doe ik dit door middel van blogs, vlogs, podcasts, webinars, masterclasses en vertel daarin meer over het vak, ondernemen, persoonlijke ontwikkeling, etc.

 

De inhoud van de masterclass

Module 1: Je investering

Wat heb je geïnvesteerd in jezelf en je bedrijf? Bijvoorbeeld door het volgen van opleidingen. En wat staat er nog op jouw verlanglijstje voor verdere ontwikkeling? Je leert in deze module welke impact dit heeft op de prijzen die je hanteert.

Module 2: Hoeveel wil je verdienen?

Betaal je jezelf nu eigenlijk wel salaris uit? Na deze module wel! Je bedrijf is geen hobby! In deze module leer je hoe je ervoor zorgt dat de prijzen die hanteert voor volgende omzet zorgen om jezelf salaris uit te keren.

Module 3: Wat maakt jou waardevol?

In deze module leer je je eigen waarde te begrijpen. Op basis hiervan kun je een prijsstructuur hanteren die aansluit, die je soulmate klant met plezier betaalt.

Module 4: Welke strategie past bij je?

Na deze module heb je een strategie waarmee je de lange termijn doelen kunt behalen.

Module 5: Klanten op de hoogte brengen

In deze module leer je hoe je klanten op de hoogte brengt van de prijsveranderingen, zonder dat ze gillend bij je weg lopen. Sterker nog, ze blijven en doordat ze supertevreden zijn betalen ze zonder problemen de hogere prijs.

Module 6: Vragen van klanten beantwoorden

Hebben je klanten bezwaren? Of vragen over de prijsverhoging? In deze module leer je daar goed mee om te gaan.

Veelgestelde vragen

De masterclass vindt online plaats. Je krijgt toegang tot alle opnames, het huiswerk en de werkboeken.

De masterclass is beschikbaar zolang de Trimacademie bestaat.

Alle sessies worden opgenomen en zijn terug te kijken in de online omgeving.

De sessies vinden plaats op de volgende data:

  • 25 augustus, om 19:30 uur
  • 31 augustus, om 13:00 uur
  • 8 september, om 19:30 uur
  • 14 september, om 13:00 uur
  • 21 september, om 19:30 uur
  • 28 september, om 14:30 uur

*Deze data zijn onder voorbehoud.

Start direct!

Na je aanmelding kun je direct aan de slag met de masterclass.
De investering voor de masterclass bedraagt € 199,95